Chat with us, powered by LiveChat

MYHYUNDAI

MYHYUNDAI
EGY KÁRTYA, AMI MINDENT VISZ

Az évek óta sikeresen működő MyHyundai programunk 2018. januárjától megújult. rnA rendszer modernebb, átláthatóbb lett, szem előtt tartva a könnyebb használhatóságot. Célunk elsősorban az, hogy még gyorsabb és egyszerűbb legyen az ügyfeleinkkel való kommunikáció.

A program továbbra is két fő részből áll:

Az ajánlatokat, újdonságokat, érdekességeket tartalmazó, személyre szabott internetes felületből, ésrnaz autón elvégzett karbantartásokat, beavatkozásokat, kilométeróra-állásokat nyilvántartó oldalból.

A kártyát ezentúl is minden új Hyundait vásárló ügyfél automatikusan megkapja, ezen felül mindenkinek lehetősége nyílik a rendszerben való regisztrációra, akár személyesen, bármelyik hivatalos Hyundai márkakereskedésben, akár online felületünkön.

A MyHyundai program a megújulást követően is megmarad egyedinek és személyre szólónak. A program tagjaként célzottan és a nagyközönségnél sokkal korábban értesülhet személyre szabott ajánlatainkról, aktualitásainkról. (Új autóval rendelkező ügyfélként például nem fog a garancián túli modellekre vonatkozó akciókkal találkozni, viszont ha járművének életkora és futásteljesítménye indokolja, a személyes weboldalon megjelennek az érintett cserealkatrészekre, tartozékokra vonatkozó aktuális ajánlatok.)

A MyHyundai program előnyei:

  • Nincs szükség papír alapú szervizkönyvre és a vele járó bürokráciára. Elegendő csupán pontosan vezetni az adatokat az online rendszerben, és többet nem is kell észben tartania a következő szerviz esedékességét. A MyHyundai ugyanis elektronikus szerviznaplóként is szolgál, melyben a márkaszervizek a karbantartással kapcsolatos minden szükséges adatot rögzítenek.
  • A programban résztvevő ügyfelek egy exkluzív klub tagjává válnak: az általános üzenetek helyett a személyes igényeikhez, valamint autójuk típusától, életkorától függő szükségleteihez igazított ajánlatok, lehetőségek, illetve emlékeztetők jelennek meg saját MyHyundai weboldalukon.
  • Az információáramlás kétirányú: az ügyfél is könnyedén módosíthatja a gépkocsi olyan adatait, mint például a kilométer-számláló állása. Minél frissebb adatok kerülnek a rendszerbe, annál aktuálisabb ajánlatokat és információkat talál a tulajdonos, amivel időt és pénzt takaríthat meg.
  • A MyHyundai-tagság az autó eladásakor átruházható, így az új tulajdonos is megtapasztalhatja annak minden előnyét.
  • A rendszer nagy előnye szemben a hasonló ügyfélprogramokkal, hogy nem tesz különbséget üzembentartó és felhasználó között. Így a flottakezelők ügyfelei is részesülhetnek a konstrukció mindennapos előnyeiből, hiszen a céges vásárlók több autó vásárlása esetén olyan kártyákat kapnak, melyekkel az autó aktuális használója szabadon élhet a program kínálta lehetőségekkel. Ha a vezető folyamatosan frissíti az adatokat, akkor az üzemben tartó számára is leegyszerűsíti a flottával kapcsolatos mindennapos ügyintézést.

A MyHyundai program rövidtávon kényelmes, hosszútávon értéknövelő megoldásai, a személyre szabottság, valamint a konkrét anyagi előnyök kombinációja egyedülálló és felülmúlhatatlan értéket kínál – ahogy Ön azt a Hyundaitól minden területen megszokhatta.


Hűségprogram tájékoztató
Tisztelt Ügyfelünk!

A Hyundai gépkocsik kötelező átvizsgálási, karbantartási technológiája olyan műszerek és berendezések meglétét és használatát igényli, amelyek jellemzően csak hivatalos Hyundai márkaszervizben állnak rendelkezésre, ezért javasoljuk, hogy a karbantartásokat és a hozzájuk kapcsolódó átvizsgálásokat, a kopó-fogyó alkatrészek (fékbetétek, szűrők, olaj stb.) cseréjét mindig Hyundai márkaszervizben végezzék el.

Az átvizsgálás során a naprakész típusismerettel rendelkező munkatársaink szemrevételezéses ellenőrzéssel segítenek a gépkocsiját felkészíteni egy hosszabb útra, és tanácsokat adnak az utazáshoz szükséges, kötelező vagy hasznos tartozékok kiválasztásában.

Az előírt átvizsgálások bármelyikének a hivatalos Hyundai márkaszerviz hálózaton kívüli elvégeztetése az 5 év általános garancia elvesztésével járhat. Ezért a garancia érvényességének fenntartása érdekében a gépkocsi teljes élettartama alatt célszerű ragaszkodni a gyári háttérrel és az eredeti alkatrészekkel rendelkező kijelölt márkaszerviz hálózathoz. Így biztosított, hogy a beavatkozásokat mindig a legfrissebb gyári információk birtokában lévő, eredeti alkatrészeket használó, a gyári előírásokat ismerő és betartó szakember végezze.

Hűségét az alábbi programunkkal szeretnénk jutalmazni.

Feltételrendszer

A hűségprogram nyújtotta előnyökben kizárólag a végig igazolhatóan márkaszervizben, megfelelő időben és futásteljesítménynél karbantartott gépjárművek mindenkori tulajdonosai részesülhetnek, díjazva ezzel eddigi elkötelezettségüket márkaszervizeink iránt.
Az előírt terv szerinti karbantartásoktól legfeljebb a megengedett +/-1000 km-el, vagy +/-1 hónappal lehetséges eltérni. A megengedett csúszás minimális átlépése is a programban való részvétel elvesztésével járhat.

Ügyfélkedvezmények

Azon ügyfeleink számára, akik a fenti kritériumnak eleget tesznek:

  • díjmentes assistance* szolgáltatást biztosítunk a garanciaidő lejártát követően is a 6. és a 7. évben,
  • kedvezményt biztosítunk a gyári alkatrészekre**, munkadíjra, olajra és egyéb segédanyagokra az alábbiak szerint:
  • 4-5. év között 10% extra kedvezmény
  • 5-6. év között 15% extra kedvezmény
  • 6-7. év között 20% extra kedvezmény
  • 7. év után 25% extra kedvezmény
Jelentkezés módja

Azon ügyfeleink, akik szeretnének csatlakozni hűségprogramunkhoz, kérjük regisztráljanak myHYUNDAI rendszerünkben: https://www.myhyundai.hu/index.do

A Hűségprogram más akciókkal nem vonható össze.

*Csak magyarországi első forgalomba helyezésű autók esetén.
**Tartozékokra (beleértve a keréktárcsákat is), és helyi beszállítású termékekre nem vonatkozik. A tartozékok és helyi beszállítású termékek kapcsán a weboldalon és márkakereskedésekben érhető el pontos további tájékoztatás.