Chat with us, powered by LiveChat

KONA sajtóközlemény

Lovagokkal, sárkánnyal és óriás buborékokkal forgatták a Hyundai KONA reklámfilmjét Budapesten

Középkori lovagok, óriási szappanbuborékok, egy félelmetes sárkány, egy Forma 3 versenyautó és egy hatalmas monster truck jelennek meg Budapest utcáin az új Hyundai KONA reklámfilmjében. A márka legújabb modelljének reklámkampányában a gyerekek önfeledt játékát, határtalan képzelőerejét idézi meg. A gyerekkort, amikor még hiszünk benne, hogy minden lehetséges.

A Hyundai igazi hollywoodi hangulatot varázsolt Budapestre, amikor itt forgatta a vadonatúj KONA Electric reklámfilmjét, amely egy kalandos utazás története, magával ragadó képekkel és filmes trükkökkel. A reklám egy kisfiú, Noé történetét meséli el, aki KONA kisautójával belefeledkezik a játékba, egy olyan képzeletbeli világban, ahol bármi lehetséges. A reklámfilmet az a hétköznapi varázslat ihlette, amelyet a kisfiú a valódi KONA-ban él át, amikor az édesanyjával utazik az autóban.

A spot azt üzeni, „Élj határtalanul” hiszen az új KONA több, mint egy autó: beindítja a képzeletedet és álmaid megvalósítására ösztönöz. Erre erősít rá az erőteljes üzenet is "Mikor felejtetted el, hogy minden lehetséges?".

Híres magyar szakemberek dolgoztak a KONA Electric budapesti forgatásán

A reklámfilm rendezője, a dán Nicolai Fuglsig, aki számos szakmai díjat nyert már, többek között a Cannes Lions International Festival of Creativityn is, de hollywoodi produkció is fűződik a nevéhez: a 12 katona című mozifilm,Chris Hemsworth-szel a főszerepben.

"A képzelet varázslatos, és mi azt akartuk érzékeltetni, mintha egy gyerek játszana a játékautójával. Meg kellett találnunk a módját, hogy az autó úgy mozogjon a reklámfilmben, mintha egy gyerek kezében lenne." - meséli Nicolas Fuglsig, rendező.

A közel 100 fős stábnak sok magyar szakember is tagja volt. Az operatőr a Kossuth-díjas Erdély Mátyás volt (Saul fia), a drónfelvételekért Hévizi Tamás (A besúgó, Vörös veréb) felelt.

A reklámfilm egyik leglátványosabb vizuális eleme a KONA gyors forgó mozgása. Ezt úgy valósították meg a készítők, hogy az autót egy forgó platformra helyezték, amelyet kifejezetten a felvételhez építettek, és amelynek a mozgása azt imitálja, ahogyan a gyerekek játék közben tologatják, pörgetik a játékautóikat.

Ez a különleges „forgató” igényelte a legnagyobb előkészületet és a biztos technikai hátteret, hiszen ezt kifejezetten a Hyundai Konához tervezték, kizárólag a reklámspot kedvéért.

Mint a márka hazai importőre nem csak a forgatáson használt Hyundai modelleket, hanem a műszaki hátteret is biztosítottuk. Kollégáink végig jelen voltak a forgatás ideje alatt, hogy bármilyen esetlegesen előforduló műszaki kérdés, probléma esetén azonnal segíteni tudjanak. Szerencsére nem volt szükség a beavatkozásra, leginkább a speciális forgató eszköz telepítésekor volt igény a mérnöki tudásra.
- Ördög Ibolya, a Hyundai Holding Hungary marketing és kommunikációs vezetője.

Érdekesség, hogy a reklámban látható játékokat külön le kellett gyártatni a forgatáshoz, hogy pontosan ugyanúgy nézzenek ki, mint az „eredetiek". Így készült el az élethű KONAjátékautó is, amit bizonyos jelenetekben szívószállal mozgattak a stáb tagjai. Az óriás buborékok és az utcákon repkedő sárkány számítógépes grafikával (CGI) készültek, de volt, hogy a buborékokat a jelenlévők fújták.

Miért Budapest?

Budapest rengeteg filmes produkciónak ad otthont, köszönhetően a város adottságainak és a rendelkezésre álló szakmai know-how-nak. A Hyundai esetében úgy választották ki a budapesti helyszíneket, hogy azokat jellemezze a modern és a klasszikus építészet, az európai, városias hangulat. Ez érezhető a reklámban is, ahol többek között az Alagút, a Madách tér és az Budapart tér is feltűnik, sőt remek kontrasztot mutat a sárkánnyal vagy épp a hatalmas monster truck-kal.

Ördög Ibolya szerint a forgatás mindvégig professzionális volt, a magyar stáb, a lovak, lovasok mind tökéletes összhangban dolgoztak együtt és valódi élmény volt nézni a folyamatot.

„Örülünk, hogy a részesei lehettünk a munkának. A televízióban futó kampány adaptációjának gyártása során a spotban szereplő anyuka magyar hangja Lékai-Kiss Ramóna lett, aki a Hyundai hazai márkanagykövete és a véletlenek talányos összjátékának köszönhetően Rami kisfia is Noé és a filmben szereplő kisfiúval nagyjából egykorú. Hitelesebb magyar hangot nem is találhattunk volna a feladatra. Már csak a kisautót kell megszereznünk Noénak, de mi már tudjuk, hogy semmi sem lehetetlen.”

A vadonatúj KONA Electric

A vadonatúj KONAElectric a világ első teljesen elektromos meghajtású szubkompakt SUV-ja. Egyesíti a két leggyorsabban növekvő autóipari trendet: az elektromos mobilitást és az SUV karosszériatípus progresszív stílusát. Formavilága ugyanolyan expresszív, mint a hagyományos KONA-é, miközben

illeszkedik a modern, környezettudatos vásárlók életstílusához és igényeihez: legyen élmény az autót vezetni a lehető legkisebb környezeti hatással. A vadonatúj KONA formatervezésének legfontosabb

megkülönböztető eleme a zárt hűtőrács, amely tiszta és stílusos megjelenést biztosít, miközben javítja az aerodinamikát is.

A fogyasztók kényelmét előtérbe helyezve az új modell tágas belső teret és kivételes kényelmet kínál, így biztosítva nagyszerű élményt és nyugalmat a vezetők és az utasok számára egyaránt. A KONA 65,4 kWh kapacitású akkumulátorral szerelve a versenytársak közül a leghosszabb tisztán elektromos hatótávolsággal 514 km-rel büszkélkedhet, és olyan fejlett technológiákkal rendelkezik, mint például a Digital Key 2 Touch funkció vagy a dupla 12,3”-os integrált kijelzők is.

Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért felelős alelnöke úgy véli, a KONAElectric-kel a legmodernebb és fenntartható technológiát kínálják, amely modern dizájnnal és stílussal párosul.

„Azok az ügyfelek, akik ezt az autót vezetik, úgy konfigurálhatják, hogy az megfeleljen személyes életstílusuknak. Nem kell kompromisszumokat kötniük a belső tér tágassága vagy a stílus terén. A két akkumulátorcsomag lehetőségének köszönhetően pedig kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbb hatótávolságot. Úgy gondoljuk, hogy a jövő elektromos és üzemanyagcellás lesz. És a jövő már itt van.”

2023. szeptember 14.