garancia és assistance


Hyundai garancia

5 év kilométer korlátozás nélküli garancia

A Hyundai által gyártott gépkocsik világszerte a megbízhatósági és ügyfél-elégedettségi statisztikák élmezőnyéhez tartoznak.

Az összesen öt évig tartó, kilométer korlátozás nélküli1 garancia érvényességének fenntartásához mindössze el kell végeztetni a gyári előírásoknak megfelelő rendszerességgel a gépkocsi karbantartását. Javasoljuk, hogy a karbantartásokat és a hozzájuk kapcsolódó átvizsgálásokat, a kopó-fogyó alkatrészek (fékbetétek, szűrők, olaj, stb.) cseréjét mindig Hyundai márkaszervizben végezzék el.

A Hyundai gépkocsik kötelező átvizsgálási, karbantartási technológiája olyan műszerek és berendezések meglétét és használatát igényli, amelyek jellemzően csak hivatalos Hyundai márkaszervizben állnak rendelkezésre. Az előírt átvizsgálások bármelyikének a hivatalos Hyundai márkaszerviz hálózaton kívüli elvégeztetése az 5 év általános garancia elvesztésével járhat. Ezért a garancia érvényességének fenntartása érdekében a gépkocsi teljes élettartama alatt célszerű ragaszkodni a gyári háttérrel és az eredeti alkatrészekkel rendelkező kijelölt márkaszerviz hálózathoz, és a kötelező átvizsgálásokat, karbantartásokat, esetleges javításokat mindig hivatalos Hyundai márkaszervizben elvégeztetni. Csak így biztosított, hogy a beavatkozásokat mindig a legfrissebb gyári információk birtokában levő, eredeti alkatrészeket használó, a gyári előírásokat ismerő és betartó szakember végezze.

Így 5 éven keresztül élvezhető a Hyundai garanciális biztonsága. Amennyiben pedig az autó már a garanciális időszak alatt eladásra kerül, az 5 év garancia természetesen automatikusan átszáll az új tulajdonosra. Ezzel is jelentősen javul az autó értékállósága a használtautó piacon.

A külföldről származó, Magyarországon használt gépkocsiként forgalomba helyezett Hyundai gépkocsik garanciájának érvényesítéséhez szükséges a gépkocsi eredeti, kitöltött és a megfelelő helyeken lepecsételt garanciafüzete, valamint az esedékessé vált karbantartások elvégzésének kétséget kizáró bizonyítása. Ez utóbbira célszerűen a garanciafüzetben levő kitöltött, aláírt és lepecsételt karbantartási kuponok szolgálnak. A külföldről származó, Magyarországon használt gépkocsiként forgalomba helyezett Hyundai gépkocsik garanciájának érvényesítése külön engedélyezési eljárást igényel, ez azonban a garanciális javítás időtartamát nem befolyásolja jelentősen. A garanciafüzet hiánya vagy az abban levő adatok hiányossága, ellentmondásossága, pontatlansága stb. miatt előfordulhat, hogy az eljárás során a garanciális igényt elutasítják.

Az 5 éves időtartamú Hyundai garancia mellé akár 5 év assistance szolgáltatás is jár. A Hyundai Assistance általános szolgáltatási feltételekről, a külföldről használtan importált gépkocsikra vonatkozó előírásokról és a garanciális időszakon túli gépkocsikhoz való megvásárlás lehetőségeiről ezen az oldalon talál hasznos információkat.

Az évenkénti díjmentes átvizsgálás a Hyundai nagyrabecsülésének kifejezése és a TRIPLE 5 szolgáltatási csomag része. Ennek alapján a Hyundai típusai évenként jogosultak egy díjmentes átvizsgálásra, ami egy hosszabb kirándulás, a családi nyaralás vagy a téli sítúra megkezdése előtt egy hivatalos Hyundai márkaszervizben vehető igénybe. Fontos tudnivaló, hogy a díjmentes átvizsgálás elvégeztetése nem helyettesíti a gépkocsira vonatkozó garancia érvényességének feltételeként előírt, kötelezően elvégzendő karbantartásokat.

Az átvizsgálás során a naprakész típusismerettel rendelkező munkatársaink szemrevételezéses ellenőrzéssel segítenek a gépkocsiját felkészíteni egy hosszabb útra, és tanácsokat adnak az utazáshoz szükséges, kötelező vagy hasznos tartozékok kiválasztásához.

1 (taxi, bérautó és oktató gépkocsikra 3 év vagy 100.000 km)

Hyundai assistance

A Hyundai Assistance egész évben, napi 24 órán át az Ön rendelkezésére áll. Ez a szolgáltatás a 2014. február 1-je után értékesített gépkocsiknál a gépkocsi forgalomba helyezésétől számított 13 hónap után csak akkor vehető igénybe, ha a gépkocsi gyártó által előírt időszakos karbantartásait hivatalos Hyundai márkaszervizben végezték el, és a karbantartás elvégzését a MyHyundai rendszerben rögzítették.

A gyártó által előírt minden egyes időszakos karbantartás hivatalos Hyundai márkaszervizben történt elvégeztetése esetén a Hyundai Assistance szolgáltatás érvényessége 13 hónappal, az első forgalomba helyezéstől számítottan maximum 5 éves időtartamig díjmentesen meghosszabbításra kerül.

Az időszakos és a kiegészítő karbantartások hivatalos Hyundai hálózaton kívüli elvégeztetése esetén a Hyundai Assistance szolgáltatás érvényessége az első forgalomba helyezéstől vagy az utolsó hivatalos Hyundai márkaszervizben elvégzett karbantartás időpontjától számított 13. hónap leteltekor megszűnik.

A Hyundai Assistance – az év 365 napján napi 24 órában működő – diszpécserközpontja Magyarországról a 06-80-200-948-as ingyenes zöldszámon, külföldről a Hungary Directen keresztül szintén ingyenesen hívható +36-1-345-1768 telefonszámon érhető el. Az egész Európában elérhető szolgáltatás igénybevételének első alapfeltétele, hogy bármilyen, a meghibásodást, esetleg balesetet követő intézkedés előtt a diszpécserközponttal kell kapcsolatba lépni, mivel első lépésben a központ munkatársa hagyja jóvá a segítségnyújtás jogosságát. Szintén lényeges feltétel, hogy a tulajdonos az előírásoknak megfelelően, hivatalos Hyundai márkaszervizben végeztesse el a kötelező, időszakos karbantartási feladatokat.

Az Assistance szolgáltatás teljes körű védőernyőként óvja a bajba került Hyundai tulajdonosokat. A több igénybe vehető segítségnyújtás alappillére a hibás gépjármű helyszíni javítása és/vagy márkaszervizbe szállítása, amely baleset esetén is kérhető. Meghibásodás esetén a Hyundai Assistance tagja csereautót is kaphat legfeljebb négy napra, ami a tapasztalatok alapján általában elegendő a felmerülő hiba kijavítására. Az új gépkocsikra vonatkozó Hyundai Assistance szolgáltatás feltételeit és további részleteit megtalálja a gépkocsihoz tartozó Garanciális feltételek és tájékoztató füzetben vagy a képre kattintva letöltheti pdf formátumban.

A külföldről származó, Magyarországon használt gépkocsiként forgalomba helyezett Hyundai gépkocsikra az eredeti, külföldi Assistance szolgáltatási feltételek érvényesek, és előfordulhat, hogy a szolgáltatás Magyarországon nem, vagy csak korlátozásokkal vehető igénybe. Javasoljuk, hogy ilyen gépkocsi megvásárlása előtt szíveskedjen kapcsolatba lépni az eredeti külföldi segélyszolgálati szolgáltatóval, és tisztázni a szolgáltatás magyarországi igénybe vételének lehetőségét. Amennyiben az itthoni igénybe vétel valamilyen korlátozás alá esik, javasoljuk a hazai hivatalos Hyundai márkaszervizekben beszerezhető, egy éves időtartamú és évenként megújítható Hyundai kiegészítő assistance szolgáltatás megvásárlását. Erről további információkat itt a honlapunkon, a „Hyundai Assistance” menüpontban, a „Hyundai Assistance: már idősebb járműveknek is” című részben talál.

Hyundai Assistance: már idősebb járműveknek is

A Hyundai Assistance szolgáltatás rendelkezésre áll az olyan 2005. január 1. után forgalomba helyezett Hyundai gépkocsival rendelkező ügyfeleknek is, akiknek az autója már túl van a garanciális időszakon, vagy az eredeti Assistance szolgáltatás érvényessége valamilyen ok miatt lejárt. Az Assistance szolgáltatás a Hyundai márkaszervizben történő megvásárlással annak lejárta után ugyanazokkal a feltételekkel bármikor egy éves időtartamra meghosszabbítható. A szolgáltatás díja egy évre 9 540 Ft. Így már az idősebb Hyundai gépkocsik tulajdonosai sem maradnak segítség nélkül, ha az utazásaik során bármi történik autójukkal.

Azon kedves ügyfeleink, akik megvásárolták a szolgáltatást, a Hyundai Assistance általános szolgáltatási feltételeit letölthetik pdf formátumban.

Hyundai Assistance általános szolgáltatási feltételei

12érv a minőség, és a szakértelem mellett

Garancia:
ÚJ GÉPJÁRMŰRE VONATKOZÓ GARANCIA.

Az Opel kétéves garancia nyújtásával hangsúlyozza, hogy bízik termékeinek kiváló minőségében. A garancia átfogó jellegű, és az Opel autómentő szolgáltatására is kiterjed az első évben.

Milyen előnyei vannak annak, ha az embernek Opelje van
Minden Opelhez kétéves, új gépjárművekre vonatkozó garancia tartozik. Ez a garancia minden új Opel autóra vonatkozik, 24 hónapon keresztül, megtett távra vonatkozó korlátozások nélkül. A garancia kezdete vagy az a nap, amikor az autót először regisztrálják, vagy amikor a kereskedő először átadja a vásárlónak – amelyik előbb következik be a kettő közül. Minden garanciához tartoznak olyan feltételek, amelyekkel tisztában kell lennie.

Assistance
MI SEGÍTÜNK ÖNNEK, HOGY ÚTON MARADHASSON.


Mindegy, hová tart, amennyiben az a valószínűtlen eset bekövetkezne, hogy az autója meghibásodik, az Opel autómentő szolgálat segít önnek eljutni az úti céljához. Az Opel autómentő szolgálata a nap 24 órájában, több mint 40 európai országban kínál önnek autómentő, vontatási, autóbérlési szolgáltatást, elhelyezést szállodában, valamint továbbutazást vonattal vagy repülőn - és még sok minden mást.
A mobilitási garancia minden új Opel gépjárműre vonatkozik, és a gépjármű regisztrációját, illetve ha az előbb következik be, a kijelölt hivatalos Opel márkaszerviz általi leszállítását követő egy éven belül érvényes.
Az Opel autómentő szolgálatát ki is terjesztheti - minden alkalommal, amikor az Opel szervizpartnerénél a szervizelési ütemterv szerint elvégezteti a soron következő javítást.
Haladjon tovább útján az Opel autómentő szolgálata segítségével.

Az autómentő szolgálat igénybevétele

  • Az Opel autómentő szolgálat az első évre érvényes, és ingyen jár minden új Opel gépjárműhöz.
  • A biztosítás minden, hivatalos Opel szervizben végzett, előírt felülvizsgálatot követően megújítható.
  • A garancia nem vonatkozik a nem eredeti Opel alkatrészek és kiegészítők által okozott károkra.
  • Magyarországon a díjmentesen hívható 06-80-200-940-es számot vagy a (06-1)345-1760-as normál tarifával működő számot tárcsázza.